مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-19بين الملل

هلوکاست واقعی| سرطان صهیونیزم به پایان خود نزدیک است


رژیم غاصب صهیونیستی امروز با جنایت های هولناکی که در بمباران بیمارستان ها، حمله به کودکان و مردم بی دفاع مرتکب می شود به پایان عمرش نزدیک شده است.

- عبدالکریم افروزه در گفتگو با خبرنگار فارس در لارستان با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مدتهاست که ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی علیه فلسطین وجود دارد،جنایتکارانی هم مثل آمریکا بی دریغ و آشکارا از این ظلم و جنایت حمایت می کنند و پایه گذاران جنایت بشری در تاریخ معاصر هستند،منش اینها آدم کُشی و کودک کُشی است.

رییس مجتمع آموزش عالی لارستان بمباران بیمارستان غزه توسط اسراییل را یک جنایت هولناک دانست و گفت: بمباران بیمارستان غزه در شب گذشته که سبب شهادت هزاران نفر از کودکان و افراد بی دفاع شد نشان دهنده سفاک بودن رژیم صهیونیستی است، این جنایت شنیع نشان می دهد که آنها به هیچ  امر و اصل مقدس و انسانی پایبند نیستند و بی تردید هیچ راهی جز ریشه کن کردن این غده سرطانی نیست.

افروزه ادامه داد: حامیان این رژیم باید بدانند این اعمال تیرخلاصی بر پیکر صهیونیست است، صبر مسلمانان و آزادیخواهان جهان دیگر لبریز شده است و به روزهای پایانی عمر رژیم صهیونیستی نزدیک شده ایم.

وی درپایان با تأکید برنقش امت اسلامی در یاری رسانی به جبهه مقاومت بیان کر : جبهه امت اسلامی با محکومیت این حملات ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلوکاست واقعی| سرطان صهیونیزم به پایان خود نزدیک است

هلوکاست واقعی| سرطان صهیونیزم به پایان خود نزدیک است